.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت مدرن‌ترين بازارچه ايران در رشت

مديرعامل سازمان ميوه و تره‌ بار و فرآورده‌هاي كشاورزي شهرداري رشت از ساماندهي بازارچه‌هاي سنتي اين شهر خبر داد و گفت: مدرن‌ترين بازارچه ايران در رشت ساخته مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، جلال مقدس در رشت سازمان مذكور را جزو نهمين سازمان شهرداري عنوان كرد و افزود: هدف از تشكيل اين سازمان ايجاد تسهيلات لازم در امر تهيه، توزيع ميوه و تره‌ بار و فراورده‌هاي كشاورزي براي حمايت از توليدكنندگان با اولويت فعاليت‌هاي كشاورزي است.
وي ادامه داد: اين سازمان مسير حركت محصولات را از توليد به توزيع با اصول صحيح هدايت مي‌كند.
مديرعامل سازمان ميوه و تره‌ بار و فرآورده‌هاي كشاورزي شهرداري رشت احداث ميدان مركزي ميوه و تره‌بار را به منظور تامين تسهيلات لازم براي معاملات ميوه و تره‌ بار و ايجاد ارتباط سالم در حفظ منافع مصرف كنندگان و توليد كنندگان فرآورده‌هاي كشاورزي و همچنين تغذيه بازارهاي روز ميوه و تره‌ بار و ايجاد كنترل در اين زمينه ذكر كرد.
مديرعامل سازمان ميوه و تره‌بار و فرآورده‌هاي كشاورزي شهرداري رشت با اشاره به توسعه بازارهاي ميوه و تره‌بار اظهار داشت: ايجاد و توسعه بازارهاي روز ميوه و تره‌بار براي دسترسي آسان مصرف كنندگان در نقاط مختلف شهر با مشاركت بخش‌هاي دولتي، تعاوني و خصوصي انجام مي‌شود.
وي افزود: همچنين بازارهاي فروش موضعي و جايگاه‌هاي موقت براي عرضه محصولات در محل‌هاي مجاز مورد تاييد دوائر ذي‌ربط و نيز گسترش ميدان مركزي و بازارهاي روز ميوه و تره‌بار پس از تاييد شوراي سازمان، توسعه مي‌يابد.
مقدس با بيان اينكه احداث بازارچه در سه تيپ كاري انجام مي‌شود، تصريح كرد: مدرن‌ترين بازارچه ايران در زميني به مساحت 7 هزار و 300 متر با زيربناي 4 هزار و 800 متر و با اعتبار يك ميليارد و 800 ميليون تومان در حال ساخت است كه به دنبال اين، سه بازارچه ديگر نيز در سطح شهر رشت ساخته مي‌شود كه اكنون در مرحله مكان‌يابي قرار دارد.
وي گفت: اين سازمان قصد دارد در 10 نقطه شهر بازارچه عرضه مستقيم كالا با ضوابط خاص خود را ايجاد كند.
مديرعامل سازمان ميوه و تره بار و فرآوردهاي كشاورزي شهرداري رشت خاطر نشان كرد: در هفته جاري نخستين و مدرن ترين بازارچه رشت در كمربندي شهيد بهشتي براي بهره‌برداري، به مزايده عمومي گذاشته مي‌شود.
وي اظهار داشت: اين بازارچه در زميني به مساحت تقريبي 2 هزار و 200 متر مربع در 20 غرفه با اعتباري بالغ بر 130 ميليون تومان احداث شده و در آن كالاهاي ضروري با قيمت كنترل شده عرضه مي‌شود.
مقدس گفت: در اين بازارچه قيمت كالاها توسط سازمان ميوه و تره بار تعيين شده و كيفيت كالاها نيز كنترل مي‌شود.
به گفته وي در اين بازارچه تمام فروشندگان داراي تحصيلات بالا و با لباس فرم هستند و شرايط بهداشتي در اين بازارچه لحاظ شده است.
مقدس اضافه كرد: فضاهاي آزاد اين بازارچه در اختيار فروشندگان كالاهاي محلي كه روزانه اقدام به فروش كالاهاي خود مي‌كنند، قرار مي‌گيرد.
وي از ساماندهي بازارچه‌هاي سنتي رشت خبر داد و اظهار داشت: اين بازارچه‌ها شامل بازرچه زرجوب و بازارماهي فروشان طبق طرح‌هاي مدرن و بهداشتي بازسازي مي‌شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.